Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva -"Részletek" gomb - megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A weboldal jobb oldalán lévő Kosár mező "Kosár" gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, A "Pénztár" gombra kattintva beírhatja ez esetleges kuponkódját, kiválaszthatja a szállítási és fizetési feltételeket illetve látja a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban a vásárlás regisztrációhoz kötött, ezért  két lehetőség közül választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (postai úton vagy futárszolgálattal)
  • Postán maradó küldemény esetében személyesen veheti át csomagját az Ön által választott  postahelyen
  • Csomagautomatában történő átvétel (MPL vagy FOXPOST)
  • személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon Orosházán (előre egyeztetett időpontban)

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás (előre utalás)
  • készpénz - (ügyfélszolgálatunkon egy előre egyeztetett időpontban Orosházán)
  • utánvéttel nem tudunk szállítani!

Kupon beváltására a pénztár folyamat során van lehetősége.

Számlázási adatait itt adhatja meg, vagy módosíthatja. Amennyiben cégként, egyéni vállalkozóként vásárol, köteles megadni céges adószámát!

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Megrendelése leadásakor egy automatikus e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, a számlaszámot egy újabb e-mailben küldjük, amint megkezdtük rendelése feldolgozását. Amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését csomagoljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel (postára adás, átadás futárszolgálatnak, csomagszám, ragszám, stb.)


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak 0% ÁFÁ-t tartalmaznak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról, illetve a fizetési adatokról. Egyeztetés esetén jelentkezzen a gyongyekszerelem@gmail.com e-mail címen.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra (előre utalás), személyes átvételkor készpénz fizetésre. A vételár kifizetésére 5 nap áll rendelkezésre, Akár hétvégén és éjjel is teljesülnek az átutalások Magyarországon.

Utánvéttel nem áll módunkban postázni.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a Magyar Posta által, illetve futárszolgálattal történik. A termék várható szállítási idejét a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. Az összeg beérkeztét követő legkésőbb 48 órán belül feladásra kerül a csomag, ezt e-mailben is jelezzük. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon, vagy a gyongyekszerelem@gmail.com e-mail címen.

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

Az alábbi lehetőségek közül választhat:

Személyes átvétel: ingyenes, orosházi irodánkban előre egyeztetett időpontban történik, fizetés itt csak készpénzben lehetséges.

Postán maradó küldemény - Magyar Posta Zrt által:

  Megrendelés értéke Postaköltség  
Postán maradó 5000 Ft-ig 990 Ft Ajánlott, elsőbbségi, nyomon követhető
5001-15000 Ft-ig 1 300 Ft
   
15000 Ft felett* ingyenes

*amennyiben a csomag nem fér bele a borítékba a méret- és/vagy súlyhatárokon belül, csomagként, futárszolgálattal küldjük,melyről a megrendelőt írásban értesítjük!    

Országosan több mint 2600 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átvehető a csomag. Válasszon egy postát, amelyik útba esik! 
    A csomag felvételét összekötheti más postai ügyei intézésével. Ajánlott, elsőbbségi küldemény, postakész borítékban. A küldemény mérete befolyásolhatja a szállítási költséget!
    Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére. 
    A küldemények maximális tömege 30 kg. 
    Szállítási idő a feladástól számítva kb.2 munkanap 

Postai kézbesítés a címzetthez (házig) - Magyar Posta Zrt. által:

  Megrendelés értéke Postaköltség  
Postai kézbesítés házig 5000 Ft-ig 990 Ft Ajánlott, elsőbbségi, nyomon követhető
5001-15000 Ft-ig 1 300 Ft
   
15000 Ft felett* ingyenes

*amennyiben a csomag nem fér bele a borítékba a méret- és/vagy súlyhatárokon belül, csomagként, futárszolgálattal küldjük,melyről a megrendelőt írásban értesítjük! 
Országosan szállítanak a címzett helyre. Olyan címet érdemes megadni, ahol napközben át tudják venni a levelet. Ajánlott, postakész küldemény.

A levél mérete és súlya befolyásolja a szállítási költséget, illetve akár a kiszállítás módját is, terjedelmesebb csomag esetén a költséghatékonyabb megoldást alkalmazzuk, melyről tájékoztatjuk a megrendelőt!

 
A levelek 250 g-ig és/vagy 2,4cm levélvastagságig (csomagoltan) a Belföldi Postakész ajánlott LA/4 borítékban (110 x 220 mm), max. 500 g-ig és/vagy 2,4 cm levélvastagságig (csomagoltan) Ajánlott légpárnás belföldi postakész LC/5 borítékban (180x265 mm) vagy Belföldi Postakész ajánlott LC/5 borítékban pt ( piros közepes ) 162 x 229 mm kerülnek feladásra.
    Amennyiben a postakész borítékban feladni kívánt küldemény mérete a postaládába kézbesíthetőség maximális mérethatárait (324 mm x 229 mm x 24 mm) meghaladja, úgy a küldemény csomagküldeményként adható fel. Az ezt meghaladó csomagok vagy postán maradó, vagy futárszolgálattal kézbesített csomagok lesznek!
   
    Szállítási idő a feladástól számítva 1-3 munkanap.

Postai kézbesítés MPL csomagautomatába:

Postai kézbesítés csomagautomatába      
  Megrendelés értéke Postaköltség  
Postai kézbesítés csomagautomatába 25000 Ft-ig 1 600 Ft csomagkövetés
25000 Ft felett ingyenes
   
   

 

Küldemény kézbesítése FOXPOST csomagautomatába:

Kézbesítés FoxPost csomagautomatába      
  Megrendelés értéke Postaköltség  
Kézbesítés FoxPost csomagautomatába 25000 Ft-ig 1 350 Ft csomagkövetés
25001 Ft-tól ingyenes
   
   

GLS futárszolgálat házig/megadott címre:

Futárszolgálat 20000 Ft-ig 1 950 Ft csomagkövetés
20000-40000 Ft-ig 1500 Ft
40000 Ft felett ingyenes

A GLS e-mail üzenetben értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendeléséről. A GLS a kiszállítás napján újabb értesítőt küld, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a várható kiszállítást. Így az átvevő felkészülhet a csomag fogadására.  
Kérje csomagját arra a címre, ahol napközben tartózkodik! (pl. munkahely)  
A GLS egész területén elérhető az ügyfelek számára. A jól felépített hálózat gyors, zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé. A csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek, esetleges késés előfordulhat karácsonyi időszakban, vagy pl. Black Friday akciókor.

 

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék  csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.


A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Elállási/Felmondási nyilatkozat (letölthető)

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.